2013. március 16., szombat

:D

Sziasztok! Nagy örömmel tölt el hogy körünkben köszönthetjük az új tagot Sára Kóczánt.
Én kifejezetten nagyon örülök annak hogy legalább valakit érdekel a blogom és fel mer iratkozni. Ezért szoktam mondani hogy nyugodtan írjatok kommentet mondjuk arról hogy mi nem jó a blogon, én megnézem és meglátjuk mit segíthetünk rajta.
Na igen most kiraktam a dizit és szerintem egész elfogadható lett... De ha más véleményen vagytok írjátok meg nyugodtan.
Egyébként a háttér bal oldalán az a francia szó annyit tesz: tökéletes.
Ezt azért írtam oda mert pl. a festők mondjuk az egyik művükre  amikor befejezik azt mondják hogy tökéletes. :)
Még 1: Annak a kommentnek is nagyon örültem amit névtelen látogató írt az érdekességekhez.: És igen Cleo és Clawd együtt jártak csak már szakítottak. Nyugi én is csodálkoztam. :)
Amikor a dizit csináltam tök szép képekre akadtam itt vannak.:





Ez utóbbit egyébként úgy csinálják hogy vannak a zsírkréták és hajszárítóval fújják, ez nekem nagyon tetszett első látásra.
Még egy pár kép amiket a múltkor találtam:







































1 megjegyzés:

  1. Én lennék Sára Kócszán, és én imádom ezt a blogot, olyan színes, és nagyon tetszenek a bejegyzések utáni rengeteg kép, két blogom van, látom érdeklődsz a művészet iránt, az egyik az igazi blogom, a másik meg a hozzá tartozó inspirációk. itt a két link, remélem megfogja majd az érdeklődésedet: http://lany--kalapos.blogspot.hu/ http://blueberryandpuncake.blogspot.com/

    VálaszTörlés